Qui va sortir amb Linda Morselli?
Valentino Rossi data de Linda Morselli de fins a . La diferència d'edat era de 9 anys, 8 mesos i 30 dies.
Fernando Alonso data de Linda Morselli de fins a . La diferència d'edat era de 7 anys, 3 mesos i 17 dies.
Benjamín Alfonso data de Linda Morselli de fins a ?. La diferència d'edat era de 4 anys, 5 mesos i 24 dies.
Linda Morselli
Linda Morselli (born 15 November 1988) is an Italian model, television personality and influencer based in Milan.
llegir més...Valentino Rossi
Valentino Rossi (Urbino, 16 de febrer de 1979) és un antic pilot de motociclisme italià que va guanyar nou campionats del món entre el 1997 i el 2009, cinc dels quals de manera consecutiva. Conegut com a The Doctor (en italià, Il Dottore), Rossi ha estat considerat el pilot de motociclisme més gran de tots els temps; els seus 9 títols mundials el situen en tercer lloc al rànquing de campions -superat només per Giacomo Agostini amb 15 i Ángel Nieto amb 13- i és segon al de guanyadors de Grans Premis amb un total de 115 victòries, darrere d'Agostini amb 122. A banda, ostenta nombrosos rècords, com ara el de podis consecutius a la categoria de MotoGP, el de podis absolut i el de victòries i podis en la categoria màxima del motociclisme -amb 89 i 199 respectivament-, a més de ser l'únic pilot de la història a haver guanyat mai títols en quatre categories diferents (un en cadascuna de les categories de 125cc, 250cc i 500cc i sis en la de MotoGP) i a haver corregut en un mínim de 400 Grans Premis.
Durant tota la seva carrera, Rossi va córrer amb el número 46. Un cop acabada la temporada del 2021 es va retirar de les competicions de motociclisme i a finals d'any fou nomenat MotoGP Legend per la FIM. El seu cèlebre dorsal 46 es va retirar oficialment de les curses durant el Gran Premi d'Itàlia del 2022.
Des del 2022, Rossi es dedica a dirigir el seu equip de motociclisme de competició, el Racing Team VR46 -el qual seguia competint en MotoGP a data del 2024- i a córrer en curses d'automobilisme. Ha competit al FIA World Endurance Championship (Campionat del Món de Resistència de la FIA), al GT World Challenge Europe i algunes curses de resistència del campionat 24H Series i l'Intercontinental GT Challenge. Rossi hi corre amb un BMW M4 GT3 del Team WRT que duu també l'icònic número 46.
llegir més...Linda Morselli
Fernando Alonso
Fernando Alonso Díaz (Oviedo, 29 luglio 1981) è un pilota automobilistico spagnolo, attivo in Formula 1 con l'Aston Martin. In carriera si è laureato due volte campione del mondo di Formula 1 (2005 e 2006) con la scuderia Renault e ha trionfato, inoltre, a Le Mans 2018, 2019 e alla 24 Ore di Daytona 2019.
Soprannominato Magic Alonso, Nando, El Padre, o El Nano, è considerato uno dei migliori piloti della sua generazione, nonché uno dei più versatili. Ha detenuto il record di più giovane vincitore di un Campionato mondiale di Formula 1, conseguito al termine della stagione 2005, e quello di più giovane bi-campione del mondo di categoria. Con la stagione 2007 è divenuto il secondo pilota, dopo Michael Schumacher, ad aver ottenuto un punteggio superiore a 100 punti nel campionato mondiale per tre stagioni consecutive. Nel 2014, in seguito al suo addio alla Ferrari, è risultato essere il pilota con più punti conquistati (1190) nella storia della scuderia, superato successivamente da Sebastian Vettel (1400).
Oltre al campionato di Formula 1 e alle gare di durata, Alonso ha partecipato ad altre gare di grande rilevanza, come tre edizioni della 500 Miglia di Indianapolis e ad un Rally di Dakar. Alonso è anche ambasciatore UNICEF, nonché un dirigente della Grand Prix Drivers' Association. È considerato da parte della stampa, da parte dei tifosi e colleghi, nonché dagli esperti come uno dei più grandi talenti di sempre nelle corse automobilistiche.
Il 14 agosto 2018 annuncia tramite un videoclip caricato su Instagram il suo ritiro dal campionato di Formula 1 per la fine della stagione, salvo poi rientrare nel circus a partire dalla stagione 2021 alla guida della Alpine; è il primo spagnolo ad aver vinto un GP di Formula 1 e l'unico spagnolo campione del mondo della massima categoria. Ritorna nel 2021 con l'Alpine con un contratto valido fino a fine 2022 per poi passare in Aston Martin nel 2023. Detiene il record di pilota F1 con il maggior numero di gran premi disputati.
llegir més...Linda Morselli
Benjamín Alfonso
Benjamín Alfonso (born 22 May 1984) is an Argentine actor, writer and industrial designer. He rose to the fame in 2013, playing Axel Piñeiro in the series Señales. In 2015, he gained more popularity for its guest role in the miniseries Historia de un clan as Juani y Educando a Nina (2016) as Martin "Tincho" Massey, both aired in Telefe.
llegir més...